Krystyna Sibińska (PO)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 23.315,98
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - 30,00
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 33.460,00
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - brak
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 6.036,20
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 104,64
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 8.555,40
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - 3.886,50
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 35.103,60
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 13.913,89
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 835,06
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 270,00
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 12.342,17
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - brak
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - brak
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 689,40
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) Kwiaty - 1.418,97
b) DHL Express - 105,97
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 149.427,47 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 139.961,81 zł
Pozostało - 9.465,66
Bożena Sławiak (PO)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 35.955,84
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - brak
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 603,60
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 10.332,00
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 6.795,07
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - brak
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 5.477,95
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 30.595,37
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 24.674,16
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - brak
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 45,01
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 7.726,57
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - 2.999,99
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - 1.093,93
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 2.064,20
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) Art. spożywcze - 2.725,46
b) Wiązanki okolicznościowe - 3.755,01
c) Usługi informatyczne - 676,50
d) Abonament RTV - 63,70
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 167.785,49 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 135.584,36 zł
Pozostało - 32.201,13 zł