Maciej Mroczek (RP)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 13.296,52
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - brak
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 3.458,46
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 4.920,00
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 6.598,36
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - brak
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 27.407,00
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - 180,00
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 35.103,60
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - 374,00
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 14.004,30
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - brak
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - brak
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 13.851,08
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - 687,57
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - brak
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 7.861,20
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) Parking - 2.213,75
b) Usługi radiowo-telewizyjne - 1.223,20
c) Autostrada - 1.039,90
d) Koszt przeprowadzki - 959,40
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 145.884,14 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 133.178.34 zł
Pozostało - 12.705,81 zł
Stefan Niesiołowski (PO)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 93.166,79
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - brak
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 10.528,20
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - brak
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 3.060,49
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 104,64
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 115,01
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 23.607,16
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 4.621,88
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 875,27
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - brak
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 2.783,75
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - brak
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - brak
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 482,00
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym: 9.761,23
a) Kwiaty - 330,00
b) Art. spożywcze - 1.554,73
c) Prowadzenie strony internetowej, przedłużenie domeny, utrzymanie serwera - 7.876,50
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 150.479,62 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 149.106,42 zł
Pozostało - 1.373,20 zł
Witold Pahl (PO)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 58.484,56
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - 562,00
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 7.029,02
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 86,10
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 6.776,85
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - 104,64
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 620,40
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 30.477,45
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 22.704,99
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 496,00
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 878,12
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 12.525,47
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - 2.950,20
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - 1.230,67
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 785,65
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
- Kwiaty - 218,90
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 145.935,18 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 145.931,02 zł
Pozostało - 4,16 zł
Elżbieta Rafalska (PiS)
1. Wynagrodzenia pracowników biura poselskiego zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z pochodnymi - 33.862,21
2. Koszty badań lekarskich i szkoleń pracowników, o których mowa w pkt 1 - 50,00
3. Wynagrodzenia wypłacane na podstawie zawartych przez posła umów zlecenia i o dzieło wraz z pochodnymi - 28.320,00
4. Koszty ekspertyz, opinii, tłumaczeń - 615,00
5. Koszty usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem mandatu poselskiego, z wyjątkiem kosztów o których mowa w pkt 6 - 6.878,02
6. Koszty usług telekomunikacyjnych w „Domu Poselskim” oraz w kwaterach prywatnych w Warszawie, potrąconych przez Kancelarię Sejmu z ryczałtu na biuro poselskie - brak
7. Koszty korespondencji i ogłoszeń - 3.037,80
8. Koszty wynajmowania sal na spotkania z wyborcami - brak
9. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego samochodem własnym lub innym - 28.396,80
10. Koszty przejazdów posła w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego taksówkami - brak
11. Koszty najmu lokalu biura poselskiego, w tym: czynsz, opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz, wodę, wywóz śmieci, podatki, i opłaty lokalne - 17.781,53
12. Koszty konserwacji i naprawy sprzętu technicznego biura poselskiego oraz koszty jego eksploatacji - 920,95
13. Koszty drobnych napraw i remontów lokalu biura poselskiego - 560,49
14. Zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bhp itp. - 10.633,57
15. Zakup środków trwałych o charakterze wyposażenia - 950,00
16. Koszty podróży służbowych pracowników biura poselskiego o których mowa w pkt 1 - brak
17. Odpis na fundusz świadczeń socjalnych - brak
18. Świadczenia urlopowe wypłacane pracownikom biura poselskiego, o których mowa w pkt 1 - 1.093,93
19. Koszty obsługi rachunkowo-księgowej i bankowej biura poselskiego - 6.814,30
20. Inne wydatki związane z prowadzeniem biura poselskiego (ogółem) w tym:
a) Art. spożywcze, kwiaty, poczęstunek - 5.761,45
b) Monitoring, parkin, RTV, domena - 4.487,02
c) Usługi transportowe, znicze - 657,19
Środki przeznaczone do rozliczenia ogółem - 180.905,83 zł
Środki, które zostały wykorzystane - 150.819,71 zł
Pozostało - 30.086,12 zł