We wtorek, 19 sierpnia, rano odwiedziłam biuro najmu winobraniowych stoisk. Kupcy mogą jeszcze wynająć stoiska na Jarmarku Winobraniowym. Pozostało 13 stoisk - 6 "dużych" za około 2,4 tys. zł każde oraz 7 "małych" za około 1,6 tys. zł każde.
Duże stoisko to takie o powierzchni 5 m na 2 m, a małe: 3 m na 2 m. Kwoty czynszu za najem obejmują cały okres Winobrania, czyli 9 dni. W pierwszym dniu obecności na stoisku otrzyma się tzw. "wjazdówkę" uprawniającą do wjazdu i wyjazdu samochodu z towarem. Po to, by podpisać umowę trzeba przynieść ze sobą tylko 3 dokumenty: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dla tych, którzy prowadzą jednoosobową działalność), odpis z KRS, zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i zaświadczenie o nadaniu numeru REGON.
Umowa najmu jest prosta (jedna strona formatu A4), załączony jest do niej standardowy regulamin. Umowę można podpisać "od ręki", z tym, że kwotę czynszu należy zapłacić przy podpisaniu umowy w gotówce. Brak gotówki przy podpisaniu umowy oznacza, że po prostu nie dostaniemy swojego egzemplarza umowy.
Sprawy umów załatwia się w Centrum Biznesu w Zielonej Górze przy ul. Bohaterów Westerplatte 23, na trzecim piętrze. Lepiej zadzwonić i umówić się wcześniej. Numery telefonów: 697 521 222 oraz 607 634 104.
Wszystkie informacje o Winobraniu 2014:**
Winobranie 2014 - program, koncerty, zdjęcia, wideo**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?