Trwająca właśnie piąta edycja Naszego Dobrego Lubuskiego cieszy się popularnością zarówno wśród dużych jak i tych mniejszych firm. Nasz plebiscyt łączy w sobie to, co najlepsze: promocję lokalnych przedsiębiorstw, które jak żadne inne zasługują na uwagę i docenienie, oraz skuteczną reklamę i prestiż, który zyskują biorący w nim udział. W naszym województwie aż roi się od skarbów: od pysznych potraw serwowanych w nietuzinkowych restauracjach aż po innowacyjne produkty i usługi. Chcemy pokazać wszystkim, jak wielki potencjał drzemie w naszych firmach.
Zgłoszeń do naszego plebiscytu wciąż przybywa. Beata Klepaczewska, prowadząca Studio Kropka w Gorzowie Wielkopolskim, zgłosiła niedawno usługę: fotograficzną sesję dziecięcą, bo, jak sama mówi, warto: - Dzięki udziałowi w Naszym Dobrym chcę się pokazać szerszemu gronu odbiorców. Sesje dziecięce to mój flagowy produkt. Warto, by inni zapoznali się z moim doświadczeniem, umiejętnościami i indywidualnym podejściem do klienta - mówi. Jej zdjęcia wykonane są profesjonalnie, mają piękną oprawę a sama pani Beata pełna jest pomysłów na ciekawe sesje. Jak sama przyznała: robi to, co kocha.
Serce w swoją pracę wkłada też prezes Browaru Witnica, Zdzisław Czyrka, który zgłosił do naszego plebiscytu piwa porter: - Ten produkt wygrywa wszelkie konkursy piwne w Polsce i nie tylko. Chcemy za pośrednictwem Naszego Dobrego ugruntować naszą pozycję na rynku i przypomnieć konsumentom o tym produkcie. Oprócz tego chcemy podnieść dynamikę sprzedaży w naszym regionie, bo tutaj chcemy być docenieni. Browar Witnica zdobył w tegorocznej edycji Lubuskiego Lidera Biznesu 3. Miejsce, a w II edycji Naszego Dobrego był laureatem. Czy tym razem powtórzy sukces? Przekonamy się.
Tymczasem przedstawiamy kolejne zgłoszenia, które do nas napłynęły. Zielonogórska firma ECOTIR zajmująca się Chip-Tuningiem aut osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych i budowlanych w naszym konkursie wystartuje z montażem instalacji LPG do silników DIESLA. Natomiast spółka PPHU ,,W-D” ze Skwierzyny, producent pasztetów i konserw mięsnych, chce się zdobyć uznanie kapituły pasztetami zapiekanymi z dworskiej piwniczki.
Kto jeszcze się zgłosi? Może Ty? Czekamy na Twoje zgłoszenie tylko do poniedziałku 22 października! Wypełnioną deklarację (do pobrania na www.strefabiznesu.gazetalubuska.pl) wyślij na adres: ,,Gazeta Lubuska”, al. Niepodległości 25, 65-042 Zielona Góra, p. Marzenna Gruszczyńska lub faksem pod numer 68 324 88 49. Listę uczestników ogłosimy 29 października. 10 tys. zł na reklamę, statuetka i prestiż czekają! Partnerami plebiscytu są: Dialog grupa Netia, Gazstal i Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?