Zdezorientowani użytkownicy zamiast połączenia z internetem dostają informację o błędzie 691 lub 721. Problem na początku dotyczył prawie wszystkich posiadaczy Neostrady TP. Później TP SA sukcesywnie usuwała skutki awarii w poszczególnych regionach.
Dodatkowym problemem jest połączenie się z infolinią TP SA - wszystkie są praktycznie zajęte. Jak udało się ustalić serwisowi gazeta.pl, powodem awarii była burza. Najprawdopodobniej piorun uszkodził jeden z serwerów Neostrady.
Posiadacze Neostrady muszą uzbroić się w cierpliwość. Naprawa usterki ma zostać usunięta dopiero w poniedziałek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?