- Po to, by nowy urząd był po prostu piękny i funkcjonalny - tłumaczył wiele razy prezydent Jacek Wójcicki.
Konkurs powinien zostać ogłoszony w drugiej połowie maja - informuje nas miasto. A na jakim etapie są obecnie przygotowania? Okazuje się, że pozyskano już niezbędne mapy i materiały archiwalne.
Przeprowadzono też inwentaryzację budynków (dawna komenda policji jest w fatalnym stanie technicznym) oraz opracowało opinię techniczną. To ważne - architekci, którzy wezmą udział w konkursie, muszą po prostu wiedzieć, na jakiej materii pracują.
W opracowaniu jest m.in dokumentacja zdjęciowa oraz szczegółowe warunki konkursu. I choć sam konkurs dopiero będzie, to już powołano czteroosobowy sąd konkursowy oraz sekretarza organizacyjnego i jego zastępcę. - Docelowo jednak skład sądu będzie powiększony o czterech urzędników - słyszymy w magistracie.
Przypomnijmy: dziś urząd ma dziewięć lokalizacji, za wynajem pomieszczeń płacimy około 2 mln zł rocznie.
Przeczytaj też: Pierwsza Komunia Święta. Ile kosztuje jej organizacja? Jaki dać prezent? (zdjęcia)
Lokalny portal przedsiębiorcówJak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?