- Po pierwsze w stosunku do roku ubiegłego zawody są o miesiąc później, więc liczymy, że będzie cieplej. Po drugie termin do budowy toru jest dłuższy o 1/3. Dlatego sprawdzimy nawierzchnię już 3 dni przed egzaminem głównym jakim jest nadanie licencji przed FIM. Chcemy, żeby odbyło się 15-17 biegów kontrolnych po to, by była możliwość wprowadzenia jeszcze poprawek. Dodatkowo budowany jest pod okiem oficjalnej rady nadzorczej nadzorującej prace na czele z trenerem Markiem Cieślakiem, Zenonem Plechem i toromistrzem z Zielonej Góry - tłumaczy prezes Polskiego Związku Motorowego Andrzej Witkowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?