MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rusza konkurs ,,Nasze Dobre – Gazeta Lubuska’’

(wak)
Produkowane przez firmę Lamo z podzielonogórskiego Wilkanowa zadaszenie tarasów, uzyskało w głosowaniu ponad 6,1 tys. SMS-ów.
Produkowane przez firmę Lamo z podzielonogórskiego Wilkanowa zadaszenie tarasów, uzyskało w głosowaniu ponad 6,1 tys. SMS-ów.
Do II edycji konkursu ,,Nasze Dobre – Gazeta Lubuska’’ zapraszamy wszystkie firmy, które prowadzą działalność gospodarczą tam, gdzie ukazuje się ,,GL’’.

W sobotę, 19 września, rozpoczynamy II edycję konkursu ,,Nasze Dobre – Gazeta Lubuska’’. Przypomnijmy, że przed rokiem do I edycji zgłoszono 56 produktów, z których 10 wybrała Kapituła Konkursu. Produkty te wyróżniono certyfikatami jakości oraz statuetkami.

Od kostki brukowej po dekodery

Ponadto producent wyróżnionego wyrobu czy usługodawca otrzymali po 10 tys. zł nagrody, do wykorzystania w reklamie w ,,Gazecie Lubuskiej’’. Jedenastą nagrodę przyznano natomiast firmie Lamo z Wilkanowa, której produkt w glosowaniu czytelników dostał najwięcej SMS-ów.

Regulamin tegorocznej edycji konkursu jest podobny. Nagrody także. Firmy prowadzące działalność gospodarczą w zasięgu ukazywania się ,,GL” a więc także spoza województwa lubuskiego, a dodatkowo istniejące ponad rok i posiadające wszelkie upoważnienia, certyfikaty i zezwolenia, mogą zgłaszać swoje produkty czy usługi. Mogą to być różnego rodzaju wyroby. Przypomnijmy, że przed rokiem zgłoszono zarówno wędliny, kostkę brukową jak też skomplikowane urządzenia do odbioru telewizji satelitarnej. Z usług były to zarówno usługi hotelarskie jak też nauki pływania.

Tak też będzie pewnie w tegorocznej edycji. Zgłoszone produkty i usługi oceni Kapituła Konkursu, która będzie miała możliwość przyznania do 10 znaków jakości ,,Nasze Dobre – Gazeta Lubuska’’ i statuetek. Dodajmy, że w przypadku dużej liczby zgłoszeń, Kapituła Konkursu może przyznać dodatkowe wyróżnienia. Dodajmy też, że firmom wyróżnionym w konkursie przysługuje prawo do posługiwania się przez 2 lata, w celach promocyjno - reklamowych, informacją o zdobytych wyróżnieniach.

Jeden ,,Najpopularniejszy Produkt czy Usługę Czytelników Gazety Lubuskiej’’ wybiorą sami Czytelnicy w glosowaniu SMS-owym.

Dodatkową atrakcją tegorocznej edycji będzie być może ,,Jarmark Nasze Dobre’’. Jego celem jest pokazanie tych produktów, które otrzymają znak jakości. Jednak jarmark zostanie zorganizowany, o ile takie będzie życzenie firm startujących w tegorocznej edycji konkursu.

Gdzie i kiedy zgłaszać

Produkty lub usługi należy zgłaszać do 15 października 2009 roku. Obowiązują trzy kategorie zgłoszeń: artykuły spożywcze, artykuły przemysłowe i usługi. Do udziału w konkursie dany produkt czy usługę mogą zgłaszać sami producenci ale też konsumenci i usługobiorcy. Jednak ostateczna decyzja czy uczestniczyć w konkursie, należy do producenta lub usługodawcy. Do tegorocznej edycji można zgłaszać maksymalnie trzy produkty/usługi tego samego producenta/usługodawcy.

Po dokonaniu zgłoszenia z usługodawcą lub producentem skontaktuje się pracownik ,,GL’’, by uzupełnić niezbędne formalności. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na uroczystej gali, znajdą się też na łamach ,,Gazety Lubuskiej’’ oraz na stronach internetowych, w tym w serwisie Strefa Biznesu.

 

ZAPAMIĘTAJ!

1. Deklaracje zgłoszeniowe i regulamin konkursu do pobrania TUTAJ

2. Wypełnione ankiety można przesłać pocztą na adres

,,Gazeta Lubuska’’ 65-042 Zielona Góra, al. Niepodległości 25, Małgorzata Taborska, dostarczyć osobiście lub przesłać faksem: 0 68 324 8849.

3. Zgłoszenia będą przyjmowane do 15 października br.

4. Informacje o konkursie są udzielane przez:

Małgorzatę Taborską, tel. 0 68 324 88 60 lub 0 519 503 624

oraz Martę Zubaszewską, tel. 0 68 324 86 02.

 

O wypowiedzi na temat ubiegłorocznego konkursu, poprosiliśmy niektórych jego laureatów

*JOLANTA TABERSKA, gościniec Agrotabera

- Dla nas udział w konkursie był strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Dzięki niemu i reklamom zyskaliśmy sporo nowych klientów. Zresztą zwycięstwem zawsze się chwalimy, a otrzymana statuetka trafiła na eksponowane miejsce i wita każdego gościa. Przy okazji dziękuję ,,GL’’ za wspaniały konkurs.

*MAŁGORZATA DUBER, salon sukien ślubnych M.B.M Duber

- Zwycięstwo w konkursie ,,Nasze Dobre’’ sprawiło, że staliśmy się bardziej znani a tym samym zyskaliśmy nowych klientów. Dobrze się zresztą złożyło, bo w tym samym czasie otwieraliśmy nowy salon w Gorzowie. Myślę, że ,,GL’’ powinna kontynuować ten konkurs, bo jest on szansą dla wielu mniej znanych firm.

*JACEK MACH, prezes krośnieńskiego Krometu

- To bardzo dobry pomysł, tym bardziej, że jak dotychczas media lubuskie niewiele interesowały się gospodarką. W przeciwieństwie chociażby do mediów wielkopolskich. Jest to dobry pomysł, stąd życzę ,,GL’’, by udała się druga edycja. Tym bardziej, że tematyka gospodarcza interesuje wielu czytelników.

*EDWARD MAKAREWICZ, prezes Ziel-Bruku

- Posłużę się tu przykładem. Zaraz po zakończeniu konkursu, jego wyniki odnalazł w internecie klient z Bydgoszczy. Przyjechał do nas i zamówił spore ilości granitu lubuskiego. Argumentując, że uzyskana nagroda jest najlepszą gwarancją, że kostka jest wysokiej jakości. Dlatego sądzę, że ,,Nasze Dobre’’ to doskonały pomysł.

*PRZEMYSŁAW WILANT, Szkoła pływania ,,Hipcio’’

-Dla tak małej firmy jak nasza a zatrudniamy 4-5 osób, wygrana w konkursie, była sporą szansą. Dzięki niej mogliśmy się reklamować w ,,GL’’ a reklama ta sprawiła, że przybyło nam klientów. Ważne jest też, że dzięki konkursowi to co robimy, stało się bardziej popularne. Czytelnicy dowiedzieli się też, że oferujemy usługi na wysokim poziomie.

*KATARZYNA SAWKA, dyrektor marketingu ADB

- Cieszymy się, że startowaliśmy w ubiegłorocznym konkursie. Dzięki niemu a chyba bardziej zwycięstwu i otrzymanej nagrodzie, staliśmy się w regionie bardziej rozpoznawalni. Ponadto nasi klienci uświadomili sobie, o czym wcześniej najczęściej nie wiedzieli, że dekodery platformy ,,n’’ są produkowane przez ADB.

*WOJCIECH MEDLIKOWSKI, kierownik marketingu Kampolu

- Było to przyjemne uczucie, że nasz wyrób został nagrodzony. Także to, że dostaliśmy statuetkę. Zapewne zadowoleni byli też klienci, którzy kupili wcześniej pościel wełnianą, a później przeczytali, że została ona nagrodzona. Plusem było też to, że marketingowo wzrósł wizerunek firmy oraz naszych produktów.

*WIESŁAW LASZCZYK, szef Lamo

- To dobrze, że ,,GL’’ ogłasza drugą edycję konkursu ,,Nasze Dobre’’. Z rozmów z klientami wynika, że już sam znak ,,Nasze Dobre’’ wpływa bardzo pozytywnie na ocenę i jakość wyrobu oraz naszą wiarygodność . Dlatego konkurs jest bardzo przydany zarówno dla przedsiębiorstw, szczególnie tych mniejszych jak też klientów.

*MARIA BŁĘDOWSKA, dyrektor Sulmy

- Uważam, że pomysł konkursu jest bardzo dobry, a więc należy go kontynuować. Natomiast jeśli chodzi o uzyskaną przez nas nagrodę, to wyrób jakim był makaron z amarantem, stał się pewnie bardziej popularny w Lubuskiem. Natomiast musimy jeszcze wiele zrobić, by makaron ten stał się rozpoznawalny także w innych regionach.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska