Początkowo pracownicy Biedronek wymieniali się zdjęciami za pośrednictwem zamkniętej grupy. Wysyłali sobie zdjęcia, na których było widać, jak w czasie wolnych niedziel spędzają czas ze sowimi rodzicami. Później narodził się pomysł, aby pokazać to szerszemu gronu odbiorców. Tak narodził się pomysł akcji #NieKupujKochaj.
Na podstawie nadesłanych zdjęć i filmów stworzono spot, który można już oglądać na kanale YouTube. Widać na nim, jak pracownicy Biedronek wykorzystują wolne niedziele i poświęcają ten czas swoim rodzinom. "Spot dla pracowników, z pracownikami i do społeczeństwa, oraz pracodawców. Pracownicy sklepu mają w końcu prawo do wolnej niedzieli" - pisze na swoim facebooku Robert Jacyno, rzecznik NSZZ Solidarność' 80 w Jeronimo Martins Polska.
"Film nie jest przeciw komuś, ani przeciw pracodawcom ani klientom. Film jest by pokazać wszystkim ,że w tych kolejkach do kasy obsługują Was ludzie, którzy też mają rodziny, pasje i prawo do odpoczynku w niedzielę" - dodaje R. Jacyno.
Przeczytaj też:
- Gratka w Biedronce dla miłośników gier. 70 propozycji gier na PC i konsole w atrakcyjnych cenach. Kiedy będą w sprzedaży?
- Biedronka podnosi płace i zapowiada kolejne podwyżki. Nie wszędzie pracownicy zarabiają jednak tyle samo. Będzie też więcej sklepów
- Pracownicy Biedronki będą do 2018 roku zarabiali o 200 zł więcej
- Jeronimo Martins w Gorzowie. Magazyn jak pięć boisk, w nim praca za 3,4 tys. zł
Zobacz też wideo: Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins w Gorzowie już działa. Będzie zaopatrywało Biedronki na terenie trzech województw
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?