"Bardzo przepraszam klientów za problemy z realizacją połączeń. Z naszych informacji wynika, że awaria dotyczy przede wszystkim południowej Polski. Robimy wszystko z naszymi partnerami, aby sytuacja wróciła do normy tak szybko jak to tylko możliwe" - napisał na swoim profilu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.
Klientów jednak to nie zadowoliło, wielu z nich nie kryło oburzenia. - Co mi po waszym przepraszam?! Powinniście jakoś zrekompensować to klientom - napisał jeden z nich. Inny był jeszcze bardziej dosadny: - To kolejny znak żeby zmienić operatora. Bardzo często mam problem z siecią Play.
Około godz. 12.00 rzecznik poinformował internautów, że sytuacja jest już opanowana i wszystko powoli wraca do normy. Na pytanie, co było przyczyną awarii odpowiedział jednak, "że nie może udzielić takiej informacji". Próbowaliśmy sami zadać to pytanie i dodzwonić się do rzecznika Gruszki. Niestety bezskutecznie, jego telefon jest wyłączony.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?