Wydaje się, że zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród pierwszej piątki, która ma wyraźną przewagę nad pozostałymi firmami, choć nie można też wykluczyć niespodzianek. Wszystko zależy od tego, jak będą głosować Czytelnicy.
We wtorek, o godz. 11.00 na pierwszym miejscu było Piwo Celtyckie z Browaru Witnica - 7152 pkt., na drugim usługi turystyczne oferowane przez Hotel Pałac Wiechlice - 7057 pkt., a na trzecim budowa energooszczędnych, ekologicznych domów przyszłości firmy Maj-Haus Robert Majos z Rzepina - 7006 pkt.
Myjka warsztatowa - ciśnieniowa Hydro Power 1200 produkowana przez firmę PW Marwis Marcin Wiśniewski z Przylepu (Zielona Góra) miała 6814 pkt., a szynka tradycyjna produkowana przez Zakład Przetwórstwa Mięsnego TAKO z Żagania - 6583 pkt.
ZOBACZ AKTUALNY RANKING NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE
Do plebiscytu zostało zakwalifikowanych 45 produktów i usług. Czytelnicy w głosowaniu wybiorą trzy, które otrzymają tytuł ,,Najpopularniejszy Produkt/Usługa wg Czytelników Gazety Lubuskiej” i nagrody w postaci kampanii reklamowych o wartości 30, 20 lub 10 tys. zł, w zależności od zajętego miejsca.
NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE ZNAJDZIESZ LISTĘ PRODUKTÓW I USŁUG, ZAGŁOSUJESZ ORAZ SPRAWDZISZ WYNIKI
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?