MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Na kogo się skarżyć?

ANDRZEJ DRASZAWKA (68) 324 88 18 [email protected]
Nasz Czytelnik miał taki problem: Był bardzo niezadowolony z obsługi informacji TP SA. Jak i gdzie złożyć reklamację na tę usługę? - pytał. Wyjaśniliśmy wszystko dokładnie.

- Chciałem dostać numer telefonu informacji PKS w Zielonej Górze. Zadzwoniłem na informację telefoniczną TP SA. Telefonistka podała mi numer 0 300 300 129. Zadzwoniłem - w słuchawce usłyszałem, że ,,połączenie nie może być zrealizowane’’ - mówi Czytelnik z Zielonej Góry. - Zadzwoniłem drugi raz, podano mi ten sam numer jako prawidłowy. Spróbowałem - sytuacja się powtórzyła. Kiedy zadzwoniłem po raz trzeci na TP SA, podano mi inny numer - 93 16. Tam też nie dowiedziałem się o odjazdach autobusów, o które mi chodziło, bo była to informacja głosowa, z automatu.

Na kogo się skarżyć?

- Wydałem swoje pieniądze, a w zamian nie otrzymałem żadnej konkretnej informacji, relacjonuje Czytelnik. - Uważam, ze zostałem wprowadzony w błąd. Poprosiłem telefonistkę o jej numer służbowy, bo chciałem dochodzić swoich roszczeń. Powiedziała mi, że nie mają służbowych numerów. Jak zatem zgłosić reklamację na taką usługę?

Takie mamy dane

Robert Stylo, szef biura prasowego TP w Szczecinie powiedział nam, że numery telefonów, które otrzymał Czytelnik są prawidłowe i tylko takie TP dostało od zielonogórskiego PKS-u. Problem z połączeniem mógł pojawić się z tego powodu, że numery zaczynające się od 0 300 lub 0 400 są numerami o podwyższonej płatności (cena za minutę rozmowy zależna jest w nich od taryfy, np. w taryfie standard wynosi 2,06 zł) i są blokowane razem z numerem 0 700. - Jeżeli chodzi o numer 93 16, to jest to faktycznie numer informacji głosowej. Ten numer jest jednak płatny dopiero gdy wejdziemy w menu i wybierzemy jedną z opcji - twierdzi rzecznik.

Jak reklamować

- To prawda, że telefonistki nie mają teraz numerów służbowych - dodaje R. Stylo i zapewnia, że na prośbę klienta podają swoje imię i nazwisko.
Jest parę sposobów na złożenie reklamacji. Można to zrobić dzwoniąc pod numery 93 93 lub 118 913, a także pisemnie - wysyłając reklamację na adres podany na rachunku TP. Osobiście można reklamować źle wykonaną usługę w biurach obsługi klienta, które znajdują się we wszystkich większych miastach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska