Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kampania społeczna Rockwoolu czeka na głosy w konkursie Unii Europejskiej

Redakcja
Kampania Rockwoolu „Szóste paliwo” uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona.
Kampania Rockwoolu „Szóste paliwo” uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona.
Kampania społeczna „Szóste paliwo”, zorganizowana przez Rockwool Polska, czeka na głosy w konkursie Unii Europejskiej – „World You Like Challenge”. Głosowanie na najlepszy projekt związany z ekologią potrwa do 18 sierpnia.

Konkurs zorganizowany przez Unię Europejską ma na celu promocję rozwiązań i akcji ekologicznych na terenie krajów wspólnoty. Jednym z takich działań jest prowadzona przez Rockwool kampania „Szóste paliwo”. Inicjatywa ta uświadamia, że najtańszą energią jest energia zaoszczędzona. Właściwie wykonana izolacja budynków to mniejszy wydatek energii i pieniędzy na ogrzewanie, a co za tym idzie – mniejsza emisja CO2. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie http://6paliwo.pl.

Na kampanię społeczną „Szóste paliwo” w ramach konkursu „World You Like Challenge” można głosować raz dziennie do 18 sierpnia 2013 na stronie http://world-you-like.europa.eu/en/success-stories/project-overview/communication-campaign-the-sixth-fuel/.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska