Najpierw skontaktuj się ze swoim operatorem telekomunikacyjnym. Najczęściej jest to najszybsza droga do pomyślnego rozwiązania problemu. Jeśli to nie pomoże, wówczas złóż reklamację. Reklamację możesz złożyć w przypadku:
- niedotrzymania z winy operatora określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług;
- niewykonania lub nienależytego wykonania usługi (internet nie działa);
- nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usługi (zawyżony rachunek).
Jak złożyć reklamację? Jak napisać skargę?
Praktyczne porady już w poniedziałek, 19 września w "Gazecie Lubuskiej".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?