MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Gdy nie jest halo, czyli reklamacje telefoniczne

Redakcja
Jak skutecznie złożyć reklamację telefoniczną? Czytaj już w poniedziałek, 19 września w "Gazecie Lubuskiej".
Jak skutecznie złożyć reklamację telefoniczną? Czytaj już w poniedziałek, 19 września w "Gazecie Lubuskiej". sxc.hu
Podpowiadamy, jak złożyć skuteczną reklamację telefoniczną, gdzie w razie czego szukać pomocy i na jakie terminy uważać. Poznaj sprawdzone rozwiązania twoich problemów!

Najpierw skontaktuj się ze swoim operatorem telekomunikacyjnym. Najczęściej jest to najszybsza droga do pomyślnego rozwiązania problemu. Jeśli to nie pomoże, wówczas złóż reklamację. Reklamację możesz złożyć w przypadku:

- niedotrzymania z winy operatora określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług;

- niewykonania lub nienależytego wykonania usługi (internet nie działa);

- nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usługi (zawyżony rachunek).

Jak złożyć reklamację? Jak napisać skargę?
Praktyczne porady już w poniedziałek, 19 września w "Gazecie Lubuskiej".

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska