26 października 2019 r. Bank Pekao S.A. wycofał serwis mobilny m.pekao24.pl dla klientów indywidualnych. Od tej pory
klienci będą mogli korzystać ze swojego konta przez telefon, używając aplikacji mobilnej PeoPay . Jest ona dostępna na systemy Android i iOS lub przez przeglądarkę mobilną na pełnej wersji serwisu internetowego www.pekao24.pl
Bank Pekao wycofuje m.pekao24.pl. Jest nowa aplikacja PeoPay
m.pekao24.pl jest wersją light serwisu internetowego Banku Peako. Już na początku 2019 bank zapowiadał wdrożenie nowego systemu transakcyjnego. Bank wyłączył serwis mobilny 26 października. Co to oznacza dla klientów? Teraz dostępność do bankowości elektronicznej będzie dostępna poprzez aplikację PeoPay. Aby nie stracić dostępu do swojego konta, należy ją zainstalować na telefonie. Można pobrać ją ze sklepu Google Play lub App Story za darmo.
Czytaj również: Duży bank ostrzega klientów: kuszą promocją za złotówkę, a chcą wyłudzić dużo więcej!
Aplikacja PeoPay - jak się zalogować?
Aplikacja mobilna PeoPay, to część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie. Po jej pobraniu na telefon możesz zalogować się do aplikacji, używając numeru Klienta oraz hasła tymczasowego otrzymanego SMS-em w momencie aktywacji. - Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A. umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24 -czytamy na stronie banku.
Warto dodać, że klienci, którzy założyli swoje konta później, korzystają już z bankowości elektronicznej za pośrednictwem smartfona przez aplikację PeoPay. Po wprowadzonych zmianach, korzystać będą z niej wszyscy.
Bank Pekao zapowiedział również, że aplikacja PeoPay będzie dostępna w ulepszonej wersji. Nowa aplikacja będzie wyposażona w dodatkowe funkcjonalności, między innymi zlecanie przelewów ekspresowych, czy przelewy Bliki-em na telefon komórkowy osoby, której chcemy wysłać pieniądze. Będzie także wygodniejsza.
Od 26 października 2019 r. PeoPay jest jedyną możliwością korzystania z konta bankowego za pomocą smartfona.
Aplikację PeoPay można pobrać wchodząc na swoje konto za pomocą m.pekao24.pl.
PeoPay: co zrobić, gdy nie masz numeru klienta?
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta. Jeżeli nie możesz odszukać ani wspomnianej karty, ani umowy, zadzwoń na infolinię banku 801 365 365 lub 42 683 82 32 (opłata wg taryfy operatora). Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
PeoPay: co zrobić, gdy nie pamiętasz kodu PIN do logowania?
Jeżeli nie pamiętasz PIN-u do PeoPay to zadzwoń na infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. Konsultant lub doradca w oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN, na podstawie którego ustawisz swój indywidualny PIN do aplikacji.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Sesje ELIXIR. Kiedy przychodzą i wychodzą przelewy w bankach? PKO BP, PEKAO, ING, Santander, Millenium, Getin, BGŻ, Eurobank i inne
WIDEO: Zmiany w bankowości
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?