Jej producent, druga co do wielkości polska firm produkująca gry wideo, czyli Techland, ogłosił najnowsze dane dotyczące sprzedaży swojego najnowszego hitu. W ciągu stu dni od premiery w Dying Light zagrało aż 4,5 miliona graczy na całym świecie. Wynik jest na pewno godny podziwu, ale należy pamiętać, że liczby tej nie można utożsamiać z wielkością sprzedaży. Ta na pewno jest nieco mniejsza, gdyż powyższe dane uwzględniają również sprzedaż wersji używanych, których nie należy wliczać do wyniku osiągniętego przez Dying Light. Mimo wszystko można uznać, że Techlandowi udało się sprzedać minimum 3 miliony egzemplarzy. Taki rezultat w trzy miesiące może budzić uznanie.
Pod koniec kwietnia Techland ogłosił, że tylko w Polsce Dying Light kupiło aż 80 tysięcy osób. Biorąc pod uwagę możliwości rodzimego rynku wynik ten jest nadzwyczaj dobry. Pokazuje, że polscy gracze masowo sięgają po największe rodzime produkcje. Do tej pory jedynie seria Wiedźmin i kilka stworzonych na zachodzie marek (m.in. GTA, FIFA, czy Diablo) mogła pochwalić się równie imponującymi wynikami w naszym kraju.
Przeczytaj też:Fit na topie! Najpopularniejsze siłownie i kluby fitness oraz trenerzy personalni 2015
Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?