- Hasło akcji - "Komunikacją miejską codziennie" - wzmocnione jest po przez zwrócenie uwagi mieszkańców na silne strony komunikacji miejskiej np. wszystkie pojazdy monitorowane, wszystkie autobusy niskopodłogowe, możliwość bezpłatnego korzystania z internetu we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej, możliwość bezpłatnego pobrania na telefon komórkowy aplikacji z rozkładem jazdy, automaty biletowe we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej czy możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy - wyjaśnia w komunikacie rzecznik MZK Marcin Pejski.
"Dodatkowo, w celu wzmocnienia wiarygodności przekazu, zdecydowaliśmy się na oparcie akcji promocyjnej wizerunkiem siedmiorga mieszkańców miasta Gorzowa, którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku" - czytamy w informacji od MZK.
W poprzednich latach MZK miał już podobną akcję. Wówczas do jazdy autobusami i tramwajami zachęcały koszykarki ekstraklasowej drużyny KSSSE AZS PWSZ.
MZK to miejska spółka. Kiedyś przewoziła po 30 mln osób rocznie. Dziś w ciągu roku ma około 20 mln pasażerów.
Zobacz też: ITAKA. Zaginieni Lubuszanie. Sprawdź czy widziałeś kogoś z nich i możesz pomóc? (zdjęcia)
Przeczytaj też: MATURA 2015 z MATEMATYKI. W naszym serwisie ODPOWIEDZI, ARKUSZE, PYTANIA
Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?