Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skandal z wykorzystaniem wizerunku Grzegorza Ciechowskiego (wideo)

Agencja TVN/x-news
Agencja TVN/x-news
Wizerunek zmarłego w 2001 roku Grzegorza Ciechowskiego pojawił się w najnowszej kampanii marki odzieżowej Bytom S.A. Kolekcja "The Culture Icons" ma nawiązywać do ikon polskiej kultury. Nowa kampania firmy wywołała falę krytyki wobec marki. Głos w sprawie zabrała córka Grzegorza Ciechowskiego.

- Użycie jego wizerunku, nazwiska i renomy do reklamy to naruszenie mojego prawa do pomięci o Nim jako o artyście a nie celebrycie, którym nigdy nie był i nie chciał być - napisała Weronika Ciechowska. Oficjalne oświadczenie pojawiło się również na stronie zespołu Republika. Na początku października do sprzedaży trafi koszulka ze zdjęciem artysty, ramoneska oraz charakterystyczny dla Ciechowskiego garnitur. Kto udostępnił prawa do wizerunku muzyka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska