Zdjęcie autora materiału

    Aktualizacja:

    Gazeta Lubuska

    Strywald i Cito’s wypuściły ulotkę z tarczą strzelniczą, gdzie za cel robi stary polonez. Konkurencyjna firma zapowiada proces, bo nosi nazwę... Polonez.

    Ulotki rozrzucono po klatkach największych osiedli. Nad tarczą z polonezem jest hasło: ,,Inni próbują... kombinują...’’ Z tyłu jest lista kilkudziesięciu leków z porównaniem cen, z której wynika, że w Polonezie wszystkie są wyższe.

    - Jestem zdziwiony i zniesmaczony.
    To kopanie po kostkach. Konkurencja gra nie fair - mówi zdenerwowany Rafał Szandecki z warszawskiego zarządu firmy, która prowadzi sieć Polonez. Zamierza wysłać do konkurencji pismo z żądaniem wycofania reklam. - Jeśli to nie poskutkuje, pozwiemy ich do sądu. To nieuczciwa konkurencja - mówi dodając, że na razie próbuje sprawę rozwiązać polubownie. - Jak to nie pomoże, idziemy do sądu.

    Waldemar Strychanin, właściciel Strywalda i Cito’s, mówi: - To zwykła reklama porównawcza, dozwolona i popularna w całej Polsce. Zresztą Polonez niedawno dawał swoim klientom po 10 zł. To była uczciwa konkurencja? - kwituje biznesmen. Sądu się nie boi.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Nasze akcje

    Wideo